digital marketing -
Reklamy na Facebooku
Historia wygląda następująco : Jesteś początkującym przedsiębiorcą? Masz mały lub średni biznes i chcesz go rozbudować? Potrzebujesz do tego paliwa w postaci większej liczby sprzedaży..? Czasem masz wrażenie że Twoja firma jest po jednej stronie, zaś klienci daleko po przeciwnej stronie, dzieli was przepaść i czujesz się dla nich niewidoczny?Nadciągamy z pomocą! Pomożemy Zbudować Ci most, po którym klienci zaczną zbliżać się ku Twojej firmie! W końcu Twoja firma, bądź Ty sam efektywnie zaistniejesz na najpopularniejszych social mediach. Jesteśmy agencją specjalistyczną, dla nas liczy się jakość usług, nie ilość. Naszym celem jest dostarczenie efektu, wartości naszym klientom. W związku z tym proponujemy Ci jedną z najbardziej skutecznych metod pozyskania klientów przy optymalnym budżecie- są to niewątpliwie Reklamy na Facebooku.
Dlatego dajemy Ci gwarancję, że za nasze wynagrodzenie (plus budżet reklamowy) przyprowadzimy określoną liczbę potencjalnych klientów na Twoją stronę sprzedażową! Co jeśli nie wywiążemy się z umowy? Otóż w kolejnym miesiącu ponowimy naszą usługę… za darmo… do momentu uzyskania obiecanych rezultatów.. Brzmi obiecująco, nie możesz nic stracić, możesz tylko zyskać! Zapraszamy do kontaktu po dodatkowe informację i wyceną projektu
Reklamy na facebooku
cennik i zakres usług
Już na wstępie pragniemy zaznaczyć, że podane niżej usługi i ceny mają charakter orientacyjny. Stawiamy zawsze klienta na pierwszym miejscu i elastycznie dopasowujemy się do Twoich potrzeb. Dlatego też jeśli chcesz zmodyfikować podaną ofertę, dopasować ją pod siebie wypełnij formularz a my zrobimy darmową wycenę Twojego projektu. Zapraszamy do kontaktu!
Facebook Advertising
Reklamy na Facebooku
- Pozyskujemy 20 + potencjalnych klientów w ciągu 30 dni współpracy za pomocą kampanii reklamowych
- Gwarancja osiągnięcia obiecanych efektów albo kolejny miesiąc pracujemy za free...
- Obsługa reklam pod kątem treści
- Obsługa graficzna reklam Projektowanie grafiki postów reklamowych
- Integracja pixela Facebooka
- Remarketing Wykorzystanie zaawansowanych opcji targetowania reklamy
- Miesięczny raport - udokumentowanie obiecanych w umowie efektów
- Stały kontakt z klientem, co tydzień informujemy Cie o uzyskanych wynikach
- Brak kontraktu, możesz zakończyć współpracę kiedy chcesz
- Cena usługi nie zawiera kosztów budżetu reklamowego
Rodzaje kampanii reklamowych
Reklamy na facebooku
Czy wiesz że reklamy na Facebooku są jedną z najskuteczniejszych metod pozyskania klientów? Facebook Ads mają niemalże nieskończone możliwości. Możesz bardzo precyzyjnie dobrać grupę docelową swojej reklamy, dzięki temu jest ona wyświetlana osobom rzeczywiście zainteresowanym danym tematem, a Ty nie tracisz zbędnie budżetu reklamowego. Masz możliwość wyświetlać reklamę osobom, które w przyszłym miesiącu obchodzą rocznicę ślubu. Narzędzie perfekcyjne! Mamy kilka rodzajów kampanii reklamowych, zależnie od potrzeb klienta wybieramy tę, która przyniesie najlepsze efekty

Celem jest zbudowanie świadomośći firmy/ produktów wśród użytkowników dzięki czemu reklamowane podmioty zostaną lepiej zauważone i zapamiętane.
Celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców z grupy docelowej przy określonym budżecie. Kampanię skupioną na celu zasięg możemy optymalizować po dwoma względami: pod zasięg czyli dotrzemy do maksymalnej liczby użytkowników w danym budżecie bądź pod wyświetlenia, gdzie reklamy będą wyświetlane maksymalną ilość razy.
Zastosowaniem kampanii z celem ruch jest skierowanie maksymalnej liczby użytkowników do wybranego miejsca docelowego (do wybranej zakładki strony internetowej, aplikacji mobilnej, konwersacji w Messengerze). Kampanię tę możemy optymalizować pod wyświetlenia docelowej strony, kliknięcia linku, wyświetlenia, unikatowy zasięg dzienny.
Celem kampanii jest zwiększenie aktywności użytkowników wobec danego posta, uzyskanie większej liczby polubień fanpage bądź zwiększenie reakcji na dane wydarzenie.
Celem jest wyświetlenie filmu jak największej liczbie użytkowników z danej grupy docelowej. Forma video jest świetnym sposobem do interesującego i dynamicznego przedstawienia marki czy produktu.
Czyli inaczej zdobywanie leadów, stworzone reklamy zawierają w sobie formularz kontaktowy i są wyświetlane użytkownikom najbardziej skłonnym do zostawienia informacji kontaktowych w takiej formie. Niezależnie od oferowanych usług warto w treści reklamy zawrzeć, w jakim celu zbierane są dane kontaktowe osób i jak będą one wykorzystywane w przyszłości.
Celem tej kampanii jest generowanie leadów, nawiązujemy kontakt z klientem za pomocą Messengera. Mamy tutaj rozszerzone możliwości porównując do kampanii z celem pozyskiwania kontaktów, gdyż od razu wchodzimy w interakcję z klientem (co jest przydatne gdy reklamujemy wszelkiego rodzaju usługi). Poza tym możliwe jest przygotowanie odpowiedniego szablonu konwersacji lub nawet chatbota, który przeprowadzi użytkownika przez pierwsze kilka pytań. W ten sposób możesz wstępnie przefiltrować kontakty oraz wciągnąć użytkowników w dalszą interakcję.
Celem jest oczywiście zwiększenie sprzedaży. Przykładowe zastosowanie kampanii: zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, prosty remarketing najlepszych produktów (konwersje), zautomatyzowany remarketing dla wielu produktów jednocześnie (sprzedaż z katalogu), pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie lejków sprzedażowych
Czy zastanawiałeś się jak dużo czasu musi minąć zanim użytkownik, który nigdy nie słyszał o Twojej marce stanie się Twoim wiernym klientem i będzie Cię polecał innym osobom? Od strony technicznej: ile reklam musi zobaczyć potencjalny klient, zanim dokona konwersji? Według pewnych badań idealna częstotliwość dla reklam na Facebooku to 4 wyświetlenia. Najbardziej efektywnie działa na potencjalnego klienta wyświetlenie 4 różnych wersji reklam, co pomoże oswoić mu się z Twoją marką. Na tym właśnie polega tworzenie lejka marketingowego.
ZASIĘG
Klient nie zna Twojej marki, widzi ją po raz pierwszy.
-->
Przykuj jego uwagę i zaciekaw go!
ROZPOZNAWALNOŚĆ
Klient zna już Twoją markę, kojarzy ją z konkretnymi usługami/ produktami. Rozważa dokonanie zakupu.
-->
Pokaż mu jaki problem rozwiązujesz.
ZAkup
Klient podejmuje decyzję o zakupie Twojego produktu/ usługi.
-->
Zachęć/przekonaj go do zakupu.
POWRÓT
Zadowoleni klienci wracają do Twojego sklepu/ Twoich usług i polecają Twoją firmę znajomym.
-->
Zachęć do ponownego zakupu.
Budujemy efektywne i efektowne lejki sprzedażowe przy użyciu reklam na Facebooku.
Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Masz pytania ? Odezwij się do nas! Wypełnij formularz.